Zákaznický systém
Získání zákazníka, jeho udržení a motivace k dalším nákupům je alfou i omegou marketingu.
Zákaznický systém umožňuje na základě identifikace (nejčastěji kartou s magnetickým proužkem) poskytnout zákazníkovi výhodu (některou z korunových či procentních slev, prodej v jiné cenové hladině).
Náš zákazník také může dle hodnoty svých nákupů sbírat body a získávat za ně bonus (slevy, odměny…).
V neposlední řadě je možné, aby si zákazník předplatil kredit, ze kterého bude hradit své nákupy. Pokud kredit předplatí jeho zaměstnavatel, lze takto zabezpečit např. stravování zaměstnanců.
Pro nás zákaznický systém představuje zdroj cenný informací, co naši zákazníci nakupují. Lze zjistit, jak se jejich preference mění v závislosti na různých ukazatelích. Jak reagují na naše marketingové pobídky apod.
Klasický zákaznický systém, který je součástí pokladního softwaru Lupa NET POS, funguje v rámci jedné provozovny, rozšířený centrální zákaznický systém pak i pro více provozoven s centralizovaným řízením.